🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش

(ثبت: 224647) فروردین 12, 1399 
سروش

 

آینه ای که بی صداست
دلی که بی دست و پاست
چشمی که بی فرداست
هیچ بهاری شکوفه نمیده این جهان

حامی شریبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    فروردین 12, 1399

    درودتان جناب شریبی عزیز❤️🙏
    سپاس که سروش می سرایید🌹🌹🌹

  2. ولی اله بایبوردی

    فروردین 12, 1399

    آینه صامت

    جلوه آرایی آینه مصوت

    درودها

    تقدیمی : 🌈

    بی صدا آئینه گوید حرف را
    گر بهاری را زمستانی دلا

    فکر حالی کن ز فردایی جدا
    کار هر روزی همان روزی ادا

    ولی اله بایبوردی

    12 / 01 / 1399

    🍃🍃🍃💐🍃🍃🍃

  3. علی معصومی

    فروردین 12, 1399

    درود ها بر شما
    جناب شریبی نازنین
    ♡♡♡♡♡
    صدایت
    را
    می شنوم
    که جار می زند
    لبریز
    از نگرانی
    برای جهان
    برای بشر
    برای بهار
    ◇◇◇
    غم نمی ماند
    چنان که
    شادی
    ☆☆☆☆
    🌺🌿🌺🌺🌿

  4. طارق خراسانی

    فروردین 12, 1399

    درود بر حامی عزیزم

    کوتاه زیبایی ست

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏🌺🌿

  5. سلام و درود جناب شریبی گرانقدر، یار شعر پیشرو و سروش سرای
    عزیز،
    یکم بهمن، چهارمین سالروز شعر سروش است.
    امید که این روزها برای گسترش گونه ی تازه و توانمند سروش،
    سنگ تمام بگذارید.
    فراوان سپاس 🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا