🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زلف تو گره خورد به پشت دستم

(ثبت: 209220) فروردین 14, 1398 

در بستر دشتها اسیر افتاده
روی سر سنگ نره شیر افتاده
صیاد بدو طناب خودرا بردار
بر روی پتو پلنگ گیر افتاده

**************************
آری مستم چه خوب گفتی مستم
کرده مستی به چشم تو وابستم
از بس که مرا به کوچه ها پیچاندی
زلف تو گره خورد به پشت دستم

 

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مازیار نژادیان

    فروردین 17, 1398

    درودها و اینکه زیبا بود🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا