🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنجیر

(ثبت: 254350) دی 11, 1401 

 

واژه هایم
به زنجیر می کشند
دانه دانه ی اندوه را
دلتنگم و
تا غزل بشکفد
بر لب هایت
شور می زند دلم
بر شیرینی ثانیه های خیال

 

#شیدا_شهبازی
https://t.me/nilofareesheida

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 11, 1401

    واژه هایم
    به زنجیر می کشند
    دانه دانه ی اندوه را
    دلتنگم و
    تا غزل بشکفد
    بر لب هایت
    شور می زند دلم
    بر شیرینی ثانیه های خیال

    🌺👏👏👏👏👏👏👏🌺

    زیبا ست

    درود بر شما بانو شهبازی گرامی

    لذت بردم

    💐🙏👏👏👏💐

  2. سلام و درود و خدا قوت

  3. با سلام زیبا بود
    اگه کلام با من بود اینطور می نوشتم:

    واژه ها
    به زنجیر می کشند
    دانه دانه ی اندوهم را …

    موفق باشی

  4. طارق خراسانی

    دی 11, 1401

    من برای دل شیدای تو

    روزی غزلی خواهم گفت

    سلام

    عالی بود

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏👏👌🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا