🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنده باد عشق!

(ثبت: 233611) آبان 28, 1399 

 

#شعر_پیشرو
#Шеъри_Пешрав
(رابط بین سبک های
سنتی و نو، با گونه هایی چون #سروش #سه_گلشن #شعرسبز یا چندآهنگ و #شعر_تک)
#شعر_سروش 👇

دوست دارم ترانه خوان بشوم

مَحرمِ روحِ این و آن بشوم

همدمِ جانِ عاشقان بشوم

دم به دم، در دلی، روان بشوم

این چنین، ذکرِ جاودان بشوم

زنده باد عشق!

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)

#шеьри_Пешрав
“(робит байни сабкҳои суннатӣ ва нав,
бо гӯнаҳое чун #Сурӯш #Сегулшан #Шеъри_Сабз ё Чандоҳанг ва #Шеъри_Так)
#Шеьри_СУРӮШ 👇

Дӯст дорам таронахон бишавам

Маҳрами рӯҳи ӣну он бишавам

Ҳамдами ҷони ошиқон бишавам

Дам ба дам, дар диле равон бишавам

Ӣнҷунӣн, зикри ҷовидон бишавам

ЗИНДА БОД ИШҚ!

#Муҳаммадалӣ_Резопӯр

👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آبان 28, 1399

    سلام و احترام جناب استاد رضاپور عزیز

    زنده باشید به مهر

    💐🙏🙏💐

    آسمان آبی اَست ، آبی نیست
    آفتاب ست ، ماهتابی نیست
    چشم ها بسته اند ، خوابی نیست
    خشکسالی ست ، جز سرابی نیست
    سر میخانه ها ، شرابی نیست
    قهر و قحطی فراوان ست

    بداهه تقدیمتان

    • محمدعلی رضاپور

      آبان 29, 1399

      سلام و درود و سپاس و ارادت
      جناب استاد مهدی پور عزیز
      و سپاس ویژه از سرایش سروش تان،
      و چه خوب که نخستین سروش تان را در این سایت و سایت های دیگر به اشتراک بگذارید!
      فراوان سپاس
      💐💐🌿🌿🙏🙏💐💐🌿🌿🌿

      • جواد مهدی پور

        آبان 30, 1399

        بله حتما
        البته با راهنمایی های شما استادم

        انشالله که بتونم از عهده ی این مهم بر بیام
        💐❤️💐

  2. مازیار نژادیان

    آبان 28, 1399

    درود ها شاعر

    واینکه زیبا سرودید💐💐💐💐💐💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا