🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی پس از زندگی

(ثبت: 259283) اردیبهشت 17, 1402 

 

این مرگ که زندگی پس از زندگی است
بهر چو منی ، دلیل شرمندگی است

یا رب مددی که ما خجالت نکشیم
لطف تو امید ما در این بندگی است

 

شاعر: مهدی سلمانی میاب

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام و درود و خدا قوت

  2. محمد رضا شرعی ( شبگرد )

    اردیبهشت 17, 1402

    سلام
    بسیار زیبا بود
    لذت بردم
    سپاس

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا