🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زندگی

(ثبت: 265416) آبان 17, 1402 

 

زندگی پنجره‌ای رو به خداست

که در آن عشق و صفاست

زندگی زمزمه خوبی هاست

که در آن باغ تماشای خداست

زندگی پرواز همین پرندهاست

که در آن محبت وفاست

زندگی خاطره آمدن و رفتن ماست

دستگیری ز یتیم و بی نواست

زندگی سوختن و ساختن است

که در آن غم و شادی با هم است

زندگی راز رسیدن به خداست

که در آن عشق وفاست

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):