🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زنهار

(ثبت: 246575) فروردین 9, 1401 

 

لحظه ای گر قلب من بشکافی ای دلدار
نور شادی سنگکوبت میکند زنهار

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. امیر جلالی

    فروردین 9, 1401

    به نگاه اول ، بیتی از غزلی آمد و اما با تامل و با توجه به بار معنایی که کلمه “زنهار” همراه خود دارد این دو خط شکل پیامی هشدار گونه می نمایاند خود را. عاشقانه ای محزون و بسیار خلاصه
    درود بر شما

    • سیاوش آزاد

      فروردین 9, 1401

      سلام و سپاس
      لطف نمودید متشکر
      ممنون از تشریف فرمایی زنده باشید

  2. محمدعلی رضاپور

    فروردین 9, 1401

    زنهار که سنگکوبی در نگیرد!
    سلام و درودتان

    • سیاوش آزاد

      فروردین 9, 1401

      سلام
      متشکر
      نه قلبش سنگ تر از این حرف هاست

  3. فریبا نوری

    فروردین 9, 1401

    درودها جناب آزاد گرامی

    برابرنهاد «سنگکوب» برای وام‌واژۀ «سنکوپ» دوست داشتنی و کارآمد است.

    🌷🍃🌷

    • سیاوش آزاد

      فروردین 9, 1401

      سلام
      درود بر شما و نظرات رهگشایتان
      باری بنده روی معادل فارسی آوردن حساسم
      درین تک بیت به فکر معادل نبودم
      گویا آن لغت فرنگی در ذهنم سنگکوب ذخیره شده بود

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا