🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سیا

(ثبت: 267502) بهمن 14, 1402 

 

در آتش می چکد سرخی رخسارش و آتش شعله ورتر شد ز اوشارش
نگاهی کرد عقاب سیا آتش فشان شد دشت دل سر سبز آوارش
ز ققنوس دلم پرسیده از تعداد مرگ و بچه اما نیست آمارش
به قعر زمهریر آمد دلم تا آتشش خفته کمی ز گرمی بازارش
کمان لحظه ای سکنا ربود از قلب و دائم طبل او در کوبش و مارش
به رقص افتاده همچون مرگ می تازد نگار و نقش های مار بیمارش
انیسم شد وجود و هر چه هستومند ز هستی ارفع است آیاش دیوارش

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. مدینه ترکاشوند

    بهمن 14, 1402

    درود برشما عااالی دستمریزاد 👏👏👏🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا