🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 طنین

(ثبت: 268743) فروردین 10, 1403 

 

تلالو کرد عکس او درون آتش اشکم

کدر کرده غبار اما هوای آینه امشب

نگاه دیگری موجی گسیل جسم تیره کرد

وجود سرد مهبانگی به طرفی گشت غرق تب

تنیده در هم و همدل پلانکی شد دمایش دل

سیاوش ذوب گردید و پلاکش جاری دریا

قدم بنهاد بر بحری بر سردی دل بلقیس

ز کشف ساقش ساقی مست و ابران راهی صحرا

کدر گردیده روزن ها سیاوش چاره ای اندیش

به آتش رفت و دودش شامه را خوش آمدی گفتی

چلاند ابدان و رحمت در تجلی لمحه شرحه لخت

و زیر شعله ی باران دو تن یک تن همی خفتی

 

 

 

نظرها 16 
  1. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 10, 1403

    درود بر شما
    بهران مبارک باد
    🙏🌹🌺🌸🙏💐🍃

    • سیاوش آزاد

      فروردین 10, 1403

      سلام
      متشکرم
      زنده باشید

  2. فروردین 10, 1403

    سلام و درود

    سال نو مبارک استاد

    بسیار زیباست

    در پناه خداهمیشه بدرخشید

    • سیاوش آزاد

      فروردین 10, 1403

      سلام ها و درودها
      سال نو و جمیع سال ها بر شما پربرکت باد
      بسیار لطف دارید ممنونم
      تشکر درخششتان مستدام باد
      زنده باشید

      • فروردین 11, 1403

        زنده باشید
        سپاس همچنین
        خواهش میکنم
        ممنون از لطفتان
        تشکر
        به امید دیدن سروده های بیشتر از شما استاد گرانقدر

        • سیاوش آزاد

          فروردین 11, 1403

          متشکرم
          سپاسمند
          چشم توفیق باشد باز آثاری منتشر شود و از نقد و نظرات بهره مند شوم

  3. مهدی محمدی

    فروردین 13, 1403

    سلام و عرض ادب

    و با آرزوی قبولی طاعات و عبادت و همچنین تبریک بهار

    قلمتان تابان و ماندگار

    • سیاوش آزاد

      فروردین 14, 1403

      سلام
      سپاسمند الطافتان
      بهارتان پرشکوه باد
      متشکر

  4. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1403

    سلام‌و‌درود بر سیاوش عزیز

    عالی ست

    در پناه خدا سلامت و‌موفق باشید🍃👏👏👏👏👏🌱

    • سیاوش آزاد

      فروردین 16, 1403

      سلام
      سپاسمندم
      زنده باشید

  5. طارق خراسانی

    فروردین 14, 1403

    سلام‌و‌درود بر سیاوش عزیز

    عالی ست

    در پناه خدا سلامت و‌موفق باشید🍃👏👏👏👏👏🌱

    • سیاوش آزاد

      فروردین 16, 1403

      سلام
      لطف دارید
      موید باشید

  6. مهدی سیدحسینی

    فروردین 16, 1403

    درود جناب آزاد
    طاعاتتون قبول
    قلمتان نویسا 🌹🌹

    • سیاوش آزاد

      فروردین 21, 1403

      سلام
      سپاسمندم
      زنده باشید

  7. مهدی محمدی

    اردیبهشت 1, 1403

    سلام و عرض ادب

    شعرتان را مجدد مطالعه کردم و لذت بردم. قلمتان تابان

    • سیاوش آزاد

      اردیبهشت 1, 1403

      سلام
      لطف نمودید
      متشکرم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا