🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زن

(ثبت: 253930) آذر 23, 1401 

 

درد دلی دارم این گونه
بال و پرم را زدند به جرمِِ
زن بودن…!

 

 

 

 

نظرها
  1. بسیار زیباست👌🌹

  2. جواد مهدی پور

    آذر 23, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    با احساس پاک سرودید

    زنده باشید

    💐🙏👏👏👏🌹

  3. جواد مهدی پور

    آذر 23, 1401

    درود بر شما بانو گودرزی گرامی

    با احساس پاک سرودید

    زنده باشید به مهر

    🌿🍃🙏👏👏👏🌷

  4. طلعت خیاط پیشه

    آذر 23, 1401

    درود مهربانو عزیز
    ❤️💐❤️💐❤️

  5. صفا یغمایی

    آذر 23, 1401

    درودبرشما
    زیباست .
    🌺🌺🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا