🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زود درآ، شنو شنو، بانگِ درآ درآی دل

(ثبت: 4887) مهر 21, 1396 

عشق تو شد شِفای دل، دیدن تو دعای دل
درد بگو به دل درآ، چشمِ تو خود دوای دل

گوهرِ دلستانِ من، شوقِ و امیدِ جانِ من
رحمتِ آسمانِ من، آمده ای برای دل

شعر ِتو شد شکر مرا، هدیه ای از سحر مرا
بی تو و چشم تر مرا، یارِ غزلسرای دل

جِن و مَلَک غلام تو، مرغِ سحر به بامِ تو
عشق کند سلامِ تو، ای شده ای خدای دل

شاخه نباتِ من تویی، آبِ حیاتِ من تویی
عُزّی و لاتِ من تویی، ای بُتِ سرسرای دل

از تو هنر به چین چنین؟! مامِ هنر ندیده این
نقش و نگاره ها گزین ، در دل و بر فضای دل!

دور ز تو به غربتم، یادِ تو رسم و عادتم
غم شده پای صحبتم، غمزده شد نوای دل

عشق بود سزای تو، دل همه دل فدای تو
زود درآ، شنو شنو، بانگِ درآ درآی دل

آیه ی نورِ بوسه ای، جامِ شعورِ بوسه ای
راست بگو چه کرده ای، بهرِ تو شد ثنای دل؟!

قصه ی دل شنیدنی، کارِ دلت چه دیدنی!!
کاش بگویی ای صنم، قصه ی دلرُبای دل

 

 

 

نظرها 11 
  1. سحر جهانی

    مهر 23, 1396

    سلام و درود بسیار بر  استاد طارق  عزیزم 

    شاهکاری به غایت زیباست …….

    بارهاخواندم وحظ وافربردم 

    مرسی که هستید و میسرایید….

    ایام به کام……….

    • طارق خراسانی

      مهر 23, 1396

      سلام و درود بر بزرگ بانوی پاک

      سپاس از حضور همیشه گرمتان

      در پناه خدا شاد زی

  2.  سلام و درود بر  استادم   ماه  همیشه تابان اسمان معرفت خراسان طیب الله  انفاسکم

    • طارق خراسانی

      مهر 23, 1396

      سلام و درود بر استا گرانمهرم

      جناب خادمیان عزیز

      در مکتب شما شاگردی بیش نیستم

      در پناه خدا

  3. علیرضا حکیم

    مهر 23, 1396

    هزاران درود بر استاد طارق گرامی

    خواندم و بهره بردم از کلام نافذتان

    احسنت

    • طارق خراسانی

      مهر 23, 1396

      سلام و درود بر استاد حکیم عزیز

      چون شعر شاعری را  حضرتعالی تأیید بفرمایید  شاعر باید خیالش از سلامت شعر راحت باشد.

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  4. منصور شاهنگیان

    مهر 23, 1396

    سروده ای خواندنی ، زیبا و با وزنی گیرا و مناسب و  …

    احسنت به شما و کلام عارفانه تان …

    سالم باشید و سربلند استاد گرامی و بزرگوار …

    • طارق خراسانی

      مهر 24, 1396

      سلام و درود بر استاد شاهنگیان گرانمهر

      سپاس از حضور بسیار گرمنان

      در پناه خدا

  5. محمدرضا جعفری

    مهر 23, 1396

    درود استاد عزیز و مهربان/…….

    • طارق خراسانی

      مهر 24, 1396

      سلام و درود بی حد بر جناب جعفری عزیز

      سپاس از حضور گرمتان

      در پناه خدا

  6. بی نهایت زیبا استاد عزیزم لذت فراوان بردم

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا