🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیبای من

(ثبت: 259949) خرداد 11, 1402 
زیبای من

زیبای من!

هر شب می آیم
پشت پنجره اتاقت می نشینم
همان بیرون
یک لحظه نگاه کن
گوشه پرده را کنار بزن

همین لبه نشسته ام
و از میان رقص پرده حریر
در دست باد
دزدکی نگاهت می کنم
موهایت کمی آشفته اند

وای دلبرکم
همین طور زیبایی
دست نکش به پریشانی موهایت
که بند دلم پاره می شود
بگذار پریشان ببینمشان
بگذار
قرص صورتت درخشان باشد
میان آشفتگی تار های جو گندمی

وای دلم ضعف می رود
برای خواب هایت

وقتی می خوابی
به لطافت دخترک زیبایی
که چشمانش،را بسته
و قصه های پر غصه را
به سرزمین خواب هایش می کشد

وای از پشت پنجره خواستنی تر می شوی

بگذار دست نوازش بکشم
به موهای جو گندمی ات
شاید میان دلم جوانه بزنی

شاید تو‌را جادو کنم
و هرشب بتوانم برای دیدنت بیایم

نگاهم کن
من همین جا هستم
گوشه ی پنجره
نترس جان دلم
خیال که نمی افتد.
حتی از این بالا

نمی دانی چه صفایی دارد
هر شب این جا می نشینم

منتظر می مانم تا خیالم کنی

بعد می نشینیم با هم یک دل سیر حرف می زنیم
از همه جا
از همه کس
تا می رسیم به قصه خودمان
غصه نخوری جان دلم
تا تو با خیالم حرف میزنی
من همین جا می مانم
حتی اگر نسیم قلقلکم دهد
یا ماه اخم‌کند
من همین جا هستم
منتظرت می مانم
هر بار که صدایم کنی
هر بار که نگاهم کنی

 

#شیدا_شهبازی

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    خرداد 11, 1402

    من همین جا هستم
    منتظرت می مانم
    هر بار که صدایم کنی
    هر بار که نگاهم کنی

    سلام دخترم شیدا جان

    شعر شیدایی ات را خواندم و لذت بردم
    هرگز نخواهی مُرد
    چون عاشقی

    در پناه خدا 🌱👌👌👌👌👌👌👌🌱

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و عرض ادب
      به لطف خواندید
      ممنون از شما
      🙏🙏💐💐💐
      و عشق
      با عطر گل و صبح و نور
      میان واژه ها می جوشد و
      از لطافت شعرلبریز می شود 💐🌹

  2. پروانه آجورلو

    خرداد 11, 1402

    درود مهربانو
    قلمتان نویسا🌺

    • شیدا شهبازی

      تیر 30, 1402

      سلام و عرض ادب
      لحظه هاتون پر مهر
      سپاسگزارم 🙏💐

    • شیدا شهبازی

      مرداد 6, 1402

      سلام و احترام بانوی مهربان
      سپاسگزارم از لطف شما
      💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا