🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیرسایه ی فانوسها

(ثبت: 7205) آذر 9, 1397 

هر سحر تا صبح زیر سایه ی فانوسها

باد خنجر می زند بر فرق دقیانوسها

هیچ محمودی مقصر نیست وقتی در جهان

حال فردوسی نمی پرسند یک شب توسها

لااقل از صورت گل بوسه ای کمتر بگیر

 در خیابانی که باشد گشت نا محسوسها

در خیابانی که ماه هفته پیدا می شود

کوچه های شب قیامت می شود با بوسها

دختر چینی اگر یک ذره لب نازک کند

می کشم خودرا میان دسته های روسها

دفعه ای دیگر اگر پروانه ها ترکم کنند

خویش را جا می گذارم در دل طاووسها

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):