🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 زیر باران نگاهت

(ثبت: 5515) بهمن 27, 1396 

با دل و چشم خمارت رمز و رازی داشتم
مثل مجنون دربیابان دلنوازی داشتم

در میان موج های خسته از فریادها
هق هقی در سینه با سوز و گدازی داشتم

زیر باران نگاهت با دل صد چاک خود
هر شبی با یاد تو راز و نیازی داشتم

تا سحر در قاب چشمان سیاهت نازنین
بی دل و مجنون چه روح بی نیازی داشتم

در غروب لحظه های بی فروغ بی کسی
چون قناری نغمه های یکه تازی داشتم

وقت تنهایی شکست این بغض های لعنتی
روز و شب با نای خسته سوز و سازی داشتم

#آرمیتا_مولوی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):