🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 جاذبه نگاه

(ثبت: 5565) اسفند 2, 1396 

از جاذبه ی نگاه تو حال گرفتم

از دفتر اندیشه ی تو فال گرفتم

با خواندن آن مثل کبوتر شب باران

پرواز شدم با تو پر و بال گرفتم

#آرمیتامولوی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):