🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

آخرین اشعار آرمیتا مولوی

هر شب

بی آنکه قایقی به خواب رود

بحر طویل

خوانش: 454

سپاس: 6

تعداد نظر: 2

دلتنگی

چمدان مردی  ست

سپید

خوانش: 233

سپاس: 5

تعداد نظر: 4

تعداد نقد: 2

پیراهنی از دریا می پوشم

به دل کویر می روم

سپید

خوانش: 466

سپاس: 5

تعداد نظر: 3

از جاذبه ی نگاه تو حال گرفتم

از دفتر اندیشه ی تو فال گرفتم

سایر

خوانش: 440

سپاس: 4

تعداد نظر: 4

ماه را خاموش کن

سالهاست

سپید

خوانش: 230

سپاس: 4

تعداد نظر: 6

خسته از زنی

که شبیه من است

سپید

خوانش: 204

سپاس: 8

تعداد نظر: 4

با دل و چشم خمارت رمز و رازی داشتم

مثل مجنون دربیابان دلنوازی داشتم

خوانش: 586

سپاس: 4

تعداد نظر: 7

جای دوری نمی رود

دوست داشتنت

سپید

خوانش: 391

سپاس: 3

تعداد نظر: 3

یک لحظه بمان تا در غم بسته بماند

عهد من و تو باقی و نشکسته بماند

خوانش: 208

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

به قرار نرسیدم

و سالهاست

سپید

خوانش: 548

سپاس: 5

تعداد نظر: 5

دیدنی ست 

            شوق پرواز      

سپید

خوانش: 214

سپاس: 3

تعداد نظر: 6