🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 دریا سرش را روی زانوهایم می گذارد

(ثبت: 5858) فروردین 29, 1397 
دریا سرش را روی زانوهایم می گذارد

هر شب
بی آنکه قایقی به خواب رود
بی آنکه چشم هایم
خواب افق ببینند
دریا
سرش را روی شانه هایم می گذارد
و تک تک آرزوهایم را
غرق می کند