🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ساز ناکوک

(ثبت: 254619) دی 20, 1401 

 

منو با سمفونی نت های ساز
به درختای ترانه ؛ تو ببند
وقتی سر میخورم آروم تو صدات
پاییز از موسیقی هات میشه بلند

خیلی وقته تو قرارای بی تو
بوی نت های ساعت رو چشیدم
قهوه خوردم توی کافه سر جات
با خیال ؛ آغوشتو سر کشیدم

تو خیابون ته جاده با سکوت
توی ساعتها هنوز گیر میکنم
نمیدونم چرا ساعت نمیره
من همش از ساعتم دیر میکنم

هنوز اون جاده ها رو میرم و باز
میشینن برگا زیر پای دلم
خاطره اون روزارو خوب یادشه
روزیکه میزدی با فصلا قدم

من هنوزم تو همون روزا گمم
توی تیک تیک همون عقربه ها
روزیکه خونه میساختیم تو چشات
بی تو آواره جاده ام بخدا

جای پاهات و میپوشونه پاییز
وقتی که میشینم این روزا تو باد
کاشکی فردا یه کمی دیر میومد
دل من خیلی از اون روزا میخواد

منو با سمفونی نت های ساز
به درختای ترانه ؛ تو ببند
وقتی سر میخورم اروم تو صدات
پاییز از موسیقیات میشه بلند

 

(نازگل)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    دی 20, 1401

    درود بر شما🙏

  2. سیاوش آزاد

    دی 20, 1401

    سلام
    من و با سمفونی نت های ساز

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا