🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال‌های عمر من

(ثبت: 3107) دی 24, 1395 
سال‌های عمر من

هر بهار 

پراکنده می‌شوی 

در شیارهای شقیقه‌ام 

و زمستان آ‌رام می‌گیری 

بر رخوت تنم 

این حلقه‌ها  که بر شاخه‌ی هیچ درختی نمی‌رویند 

سال‌های عمر من‌اند

اشکان ملک پور

________________

#ashkan_malekpour

#اشکان_ملکپور

نظرها
  1. سوگند صفا

    دی 24, 1395

    سلام و عرض ادب و خیر مقدم جناب ملک پور…
    خیلی خیلی خوش اومدین به جمع شعرای شعر پاک…….سپید زیبایی خوندم ازتون و آرزوی سلامتی براتون……….زتده باشین…….یاحق

    • اشکان ملک پور

      دی 25, 1395

      عرض ادب و احترام دارم / مفتخرم به حضور در جمع اساتید خودم

  2. طارق خراسانی

    دی 25, 1395

    سلام فرزند شاعرم اشکان عزیز

    ورود شما را به انجمن ادبی شعر پاک خیر مقدم عرض می کنم .

    امیدواریم در این مکان افتخار نمایش اشعار فاخر شما را داشته باشیم .

    در پناه خدا شاد زی

    • اشکان ملک پور

      دی 25, 1395

      بی سلام عزیز هستین استاد 

      قدردان پذیرش صمیمانه شما هستم 

      امید که لایق باشم

  3. درود و خیر مقدم جناب ملک پور عزیز

    از خوانش سپید زیبایتان لذت بردم.سپاس از اشتراک گذاری سرودهء زیبایتان

    مانا باشید شاعر و دوست جوان

  4. دنیا تیموری

    دی 26, 1395

    سلام

    سپید زیبایی ست

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا