🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال دم خروس

(ثبت: 5947) اردیبهشت 13, 1397 

بین دعواهای حزبی،حرف ماگم میشود!
دزد بیت المال هم، دلسوزمردم میشود!
          ☺️         ????         ????
رنگ آرامش ندیدیم و وفای عهدشان!
باز آقا زاده ای محتاج مردم میشود!
          ☺️         ????         ????
خوی اشرافی گری می بارد از رفتارشان
موج بر می خیزد و دریا تلاطم میشود!
          ☺️         ????         ????
باز هم افزایش یارانه در پایان کار
بهترین مستمسک آرای مردم میشود!
          ☺️         ????         ????
از قضای اتفاق،امسال شدسال خروس
از قبای شان عیان، بال و پرو دم میشود!
          ☺️         ????         ????
96/02/11 مرتکب شدم…ر.زم 
#رضا_زمانیان_قوژدی

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. منصور شاهنگیان

    اردیبهشت 15, 1397

    احسنت بزرگوار …

    واقعیت های جامعه ….

  2. دنیا

    اردیبهشت 17, 1397

    درود مثل همیشه عالی 

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 17, 1397

      به به بانوی شاعره خانم دنیا غلامی عزیز

      سلام و درود و عرض خیر مقدم.

      دعوتتون فقط برای بازدید نبود…منظورم عضویت در ایت سایت خوب و حضور در جمع اساتید و دوستانبزرگوار بود.

      در هر حال ممنون از تشریف فرماییتون و نظر لطفتون.

      مانا باشید

  3. دنیا

    اردیبهشت 17, 1397

    درود مثل همیشه عالی

  4. علی رفیعی

    اردیبهشت 27, 1397

    سلام و درودتان دوست گرامی

    بسیار پرمحتوا و زیبا و بجا سروده اید

    دستمریزاد

    برقرار باشید

    • رضا زمانیان قوژدی

      اردیبهشت 27, 1397

      سلام و درود استاد رفیعی بزرگوار.

      نظر لطفتونه.متشکرم

      مانا باشید

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا