🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سال نو مبارک

(ثبت: 268552) فروردین 3, 1403 
سال نو مبارک

࿐ᭂ⸙⚜⸙ᭂ࿐
_꧂🌸🌱჻
🌸🍃꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_
🌱჻🌸🍃

🌸به نام ایزد مهر

رستاخیز جوانه هاست
باز افسانه ی زیبای آفرینش
شور می ریزد به جان ثانیه ها
و نور
از دریچه ی دیروز ها
بر قدم های امروزمان
می تابد
بهار آغازی سپید است
برای سرودن شعری نو
در تمام فصل ها ی زندگی

سال نو را شاد باش می گویم و
رویش و شکوفایی رویاهایتان را آرزومندم .

#لحظه هاتان نوروز
#نوروزتان پرمهر و شاد

با احترام شیدا شهبازی
نوروز ۱۴۰۳

࿐ᭂ⸙⚜⸙ᭂ࿐
_꧂🌸🌱჻
🌸🍃꧁꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭꯭🌸_
🌱჻🌸🍃

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. حمید گیوه چیان

    فروردین 3, 1403

    درود بر شما
    سال نو مبارک
    شاد و سلامت باشید💐💐💐

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام‌و احترام
      سپاسگزارم 💐
      سال خوبی براتون آرزومندم 🌺🌺

  2. طلعت خیاط پیشه

    فروردین 3, 1403

    بر شما مهربانوی ارجمند سال نو مبارک باد
    🙏❤️🙏🙏❤️🌸🌿🍃

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      ممنونم
      بانوی مهر و ادب
      سال خویی داشته باشید .❤️❤️💐

  3. برهان جاوید

    فروردین 3, 1403

    درود بر شما
    سالی سرشار از موفقیت و سرور برای شما ارزومندم
    🌺🌺🌺

    • شیدا شهبازی

      فروردین 8, 1403

      سلام و احترام
      سپاسگزارم از لطف شما
      سال نو سرشار از خیر و برکت براتون ارزومندم🌺🌺

  4. مهدی سیدحسینی

    فروردین 9, 1403

    درود مجدد
    بهارتان سبز و با طراوت باد 🌹🌹

    • شیدا شهبازی

      فروردین 12, 1403

      سلام و درود
      ممنونم از شما
      سالتون نیکو و پر خیر و برکت🌺🌸

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا