🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستایش عشق

(ثبت: 219599) آذر 27, 1398 
ستایش عشق

بنام خدا

” ستایش عشق ”

بدون هیچ غروری بیا و خواهش کن
بجای‌ حمله به من یک دو بار سازش کن

سه آرزو بکن این دل چراغ جادویی است
فقط چراغ دلم را کمی نوازش کن

نه رعد باش، نه طوفان، نه هر صدای مهیب!
به زیر پایِ یتیمانِ شهر خِش خِش کن

اگر دلم شده مانندِ شوره‌زار، بخیل
شبیه ابر دلم را تو غرقِ بخشش کن

به خاطرم تَبرَت را بیا زمین بگذار
درون خلوت خود عشق را ستایش کن

…………………………
علی رفیعی وردنجانی
سه شنبه۲۶ آذرماه۱۳۹۸
(بداهه)

 

 

 

 

نظرها
  1. علی معصومی

    آذر 27, 1398

    درود و ارادت
    جناب رفیعی نازنین
    بسیار حکیمانه سروده اید
    آفرین
    🍃🌺🍃🌺🍃🌷

  2. رسول رشیدی راد

    آذر 27, 1398

    با سلام و درود خدمت علی آقای رفیعی
    بسیار زیبا و دلنشین
    🌹🌹🌹

  3. مينا امينی

    آذر 27, 1398

    درود آقای رفیعی
    زیباست
    قلمتان همواره سبز
    مانا باشید به مهر💐🙏

  4. بدون هیچ غروری بیا و خواهش کن
    درون خلوت خود عشق را ستایش کن

    ستایش عشق سرودنی…

    سپاس استاد ارجمند

    آرزوهایی پایدار …

    تقدیمی : 🌸

    🌷 به زیر پای خودی سایه را تماشا کن 🌷

    رها ز خواهش نفسی زبون غرور آمیز
    رها ز نفسِ پلیدی پلید جلوه به حیز

    اگر چراغ به سِحری به رایگان بخشند
    ز آرزوی هوا پروری کنی پرهیز

    میانِ رعدِ چه طوفان درونِ کشتی بین
    به یاد نوح بیفتی عبور راهِ دنیز

    به زیر پای خودی سایه را تماشا کن
    چو آن یتیم که له زیر پا شکسته هنیز

    دلت چو شوره کویری نما میان خلقی
    چو توده ابر سماوی ز دیده اشکی ریز

    ترحّمی بکنی دور از تبر والی
    خودی رها ز تبر بینِ خلق همچو عزیز

    ولی اله بایبوردی

    27 / 09 / 1398

    🌸🌸🌺🌷🌺🌸🌸

  5. جواد مهدی پور

    آذر 27, 1398

    سلام و ارادات محضرتان جناب استاد رفیعی عزیز

    زیبا ست

    لذت بردم از شعر پاکتان

    سر بلند باشید به مهر

    درود ها

    💐💐💐

  6. سپیده طالبی

    آذر 27, 1398

    زیباست و دلنشین بزرگوار
    درودها تقدیم حضورتان🌺

  7. علی معصومی

    دی 2, 1398

    سلام و درود مجدد
    شاعر گرانقدر جناب آقای رفیعی
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه دوم واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید:
    http://sherepaak.com/219930/کارگاه-دوم
    مشارکت شما عزیزان و سروران نازنین موجب برگزاری باشکوه کارگاه دوم خواهد

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا