🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستم دیده…

(ثبت: 238662) اردیبهشت 14, 1400 
ستم دیده…

 

بـدون شَک خودَش از ظالِمـانِ زیـرَک بـود:

کسی کـه گفت سِتَم دیده مَـرد خواهد شُـد

چـه نَقلِ قولِ عَجیبی ست اینکه هَر انسـان:

بـه قَـدرِ ظرفیَتَش غَـرقِ دَرد خـواهـد شُـد !

مهران اسدپور

تَرکِ دنیا به مَردم آموزند…
خویشتن سیم و غَلّه اندوزند.

حضرت سعدی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):