🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 ستون شکسته

(ثبت: 2347) شهریور 9, 1395 
ستون شکسته

پای طوفان ها ستون اعتمادم را شکست
بعد از آن هوهوی ویرانی چه را باور کنم
.
– بچگیام –

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):