🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرد

(ثبت: 223347) اسفند 12, 1398 
سرد

 

سردِ سردم
چون دردمندم
بی تو سخت، گله مندم!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. ولی اله بایبوردی

    اسفند 12, 1398

    سلام

    استاد ارجمند

    گله از درد …

    تقدیمی : 🌺

    التیامی برای درد چو ، لا
    طیِّ ایام می کنم که رها

    ای خزان باد ، دی زمستانی
    گله دارم ، ز روزگارِ شما

    ولی اله بایبوردی

    12 / 12 / 1398

    🌈🌈🍃💐🍃🌈🌈