🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سردار دلها

(ثبت: 220491) دی 14, 1398 
سردار دلها

 

بنام خدا

“سردار دلها ”

دیشب شهادتنامه‌‌ات شد مهر و امضا
آتش زدی با رفتنت دیشب به دلها

سردار دل قاسم سلیمانی کجایی؟
با خاطرت اشک است و خون چشمانِ آقا

بر سینه‌ها این غصه داغی بس بزرگ است
تسکین نیابد آتشِ هجرت به مولا

مانند نوحی؛ شیعیان در کشتی تو
بی ترسِ از دشمن زدی دل را به دریا

بغداد هم دیشب زیارتگاه ما شد
در شهر کرمان هم قیامت گشت برپا

زخم دو دستت یاد ما آورد ابالفضل
قاسم عمو عباس خود را کرد پیدا

در آتشِ دشمن تمامِ پیکرت سوخت
این است آن خاصیّتِ سربند زهرا

ای کاش ما هم با شهادت خو بگیریم
با دل بریدن از سرابِ پستِ دنیا

علی رفیعی وردنجانی
۱۳۹۸/۱۰/۱۳

 

 

 

 

نظرها
  1. طارق خراسانی

    دی 14, 1398

    سلام

    شهادت سردار سرافراز اسلام و 9 تن از همراهان آن بزرگمرد را به شما و دوستان گرانمهر و ملت قهرمان ایران تبریک و تسلیت عرض می کنم.
    درودتان

    در پناه خدا 🌿🙏🌿

  2. علی معصومی

    دی 14, 1398

    درود بر شما
    جناب رفیعی نازنین

    عزیزان می روند نوبت به نوبت…

  3. باسلام و درود خدمت شما علی آقای نازنین رفیعی
    زیبا بود
    شهادت این نازنین مرد روزگار خدمت آقا امام زمان(عج)
    شما و همه آزاد مردان دنیا تبریک و تسلیت باد
    🌹🌹🌹🌹❤️❤️❤️❤️

  4. سلام و درود

    استاد ارجمند جناب رفیعی عزیز

    شهادت آرزوی دیرینه مردان خداست

    تقدیمی : 🌺🌹🌺

    🌹 والی شهادت نامه را برگیر راهی 🌹

    حُکمی قضایی شد ، قَدَر حُکمی معمّا
    شاهد خدایی بوده باشد گر چه غوغا

    مُهری به امضا گر شهادت نامه ای شد
    آتش به دلها شعله ور شد غم هویدا

    سردارِ عشق ، سالارِ عشقی را ندایی
    چون سروکوهی ایستا رزمنده جانا

    همچون نبی گاهی ولی طی راه را هان
    بی خوف راهی را رود محبوب دلها

    هر چند مردانی الهی را نه خوفی
    با آرمانی جلوه ای خود را به هر جا

    در هر کجایی شد زبانزد مرد مؤمن
    پیرانِ شیری چون حبیبی گر چه تنها

    آتش زدی بر جانِ بی پیکر کجایی
    بی ادّعا مردی چو سروی کوه مانا

    والی شهادت نامه را برگیر راهی
    آن جا روی دوری ز پستانی که دنیا

    ولی اله بایبوردی

    14 / 10 / 1398

    🌹🌹🌹🌹🌺🌹🌹🌹🌹

  5. سلام و عرض تسلیت
    غم بزرگی است داغ پرواز سردار دل ها…
    🌹🌹🌹

  6. 🌹🌹🌹

  7. جواد مهدی پور

    دی 15, 1398

    سلام و عرض ارادات محضرتان جناب استاد رفیعی عزیز

    شهادت شهید گویای حقانیت اوست

    عالی و آسمانی سرودید

    شهادت سردار رشید اسلام سپهبد سلیمانی و یاران با وفایش را تسلیت عرض می نمایم

    درود ها

    زنده باشید

    💐🙏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا