🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرقت

(ثبت: 13650) بهمن 8, 1397 

با خود بیارد هر که تیغ و نیزه ای دارد
معشوق من، ایل بلند آوازه ای دارد

یک سرقت فرهنگی پر سود در پیش است
او از هنر در صورت خود موزه ای دارد

در خط لبخندش، خدایم خانه ای کرده
در عمق چشمش مهر بی اندازه ای دارد

آبادی ام، این روز ها زیر قدم هایش
مانند کرمانشاه هر دم لرزه ای دارد

هر کس که او را در میان کوچه ها دیده
گفته ست این ده، دختر دوشیزه ای دارد

باید به دستش آورم با جنگ یا با صلح
دنیای من با او هوای تازه ای دارد…

 

#مهدی_دهداری

 

 

 

نظرها
  1. عظیمه ایرانپور

    بهمن 9, 1397

    درود بر شما
    خیلی زیباست
    بخصوص مطلع و مقطع@};-=D>

  2. مينا امينی

    بهمن 10, 1397

    در خط لبخندش، خدایم خانه ای کرده..

    درودها هنرمند
    زیباست
    خدایم/خداهم؟

    بعد از خوانش این شعر حس میکنم تموم نشده این شعر و ادامه داره…
    @};-

  3. بهمن 10, 1397

    احسنت و آفرینها بسیار زیباست بزرگوار پاینده باشید

    ……..@};-@};-=D>@};-[-(=D>=D>=D>

  4. محمد رضا شرعی

    مرداد 23, 1401

    بسیار لذت بردم . مرحبا

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا