🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

بیوگرافی مهدی صادقی مود
تاریخ تولد: 13570127
جنسیت: مرد
شهر:
بیوگرافی:
آخرین اشعار مهدی صادقی مود

چند کوتاه عاشقانه

مهدی صادقی مود 17 بهمن 1397

مه پیکر و نازک بدن و لب شکری…

گردن عسلی… وَ گوش و غبغب شکری…

رباعی

خوانش: 298

سپاس: 3

تعداد نظر: 6

ما شاعر طنزیم

مهدی صادقی مود 08 بهمن 1397

ما شاعر طنزیم! سیاسی عمراً

شاکی شاید.. ولی نه عاصی! عمراً

خوانش: 530

سپاس: 6

تعداد نظر: 9

شاعریم خیرِ سرِمان…

مهدی صادقی مود 02 بهمن 1397

تا زبان، ایده از آن، غنچه دهان می گیرد

قلم و دفترِ شعرم هیجان می گیرد

خوانش: 566

سپاس: 1

تعداد نظر: 2

زهرماری

مهدی صادقی مود 24 آذر 1397

گرگم… که یراقِ اسبِ گاری نخورم

جغدم… که قفس مثل قناری نخورم

خوانش: 658

سپاس: 4

تعداد نظر: 11

عاشقی کاروبار خوبی نیست

مهدی صادقی مود 20 آذر 1397

عاشقی کاروبارِ خوبی نیست چون که این کار، عار خواهد شد

اولش خنده خنده می گذرد آخرش گریه دار خواهد شد

خوانش: 541

سپاس: 2

تعداد نظر: 8