🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سرود زندگی

(ثبت: 218646) آذر 11, 1398 

اگر روزی تو را در خاطرم، گم کرده باشم
و یا من هم کمی بر لب، تبسم کرده باشم

شب تاری میان خواب و رویای قشنگی
تو را چون ماه زیبایی، تجسم کرده باشم

سحرگاهان برای سجده سوی قبله گاهت
به خاک سورمه ی چشمت، تیمم کرده باشم

سرودِ زندگی را در خیابان شلوغی
کنارت با صدای خوش، ترنم کرده باشم

ولی این را بدان هرگز برای با تو بودن
نشد بر حال خود گاهی، ترحم کرده باشم

#آذر_رئیسی

 

 

 

 

نظرها
  1. آذر 11, 1398

    با سپاس و دورود فراوان
    بسیار عالی و دلنشین بود. با تشکر 🙏🙏🙏

  2. امیر جلالی

    آذر 11, 1398

    اثر زیبا و دلنشینی بود …
    اما آخر کار سخنی دو پهلو را می خواندم…
    عاشقانه ای همراه با نوای حزن و کمی رنگ خاکستری…
    درود بر شما

  3. طارق خراسانی

    آذر 11, 1398

    سلام و درود

    اثر زیبایی ست
    خیلی دوسش دارم
    روان، محکم و همراه با ملاحت خاص
    شعر نوع هشداری بود
    هشداری عاشقانه همراه با غرور زنانه

    در پناه خدا شاد زی 🌿👏👏👏👏🌿

  4. زیبا و دلنشین می سرایید.

  5. آذر 13, 1398

  6. پانته آ عسکری

    آذر 18, 1398

    سلام و تقدیم احترام
    بانو آذر رئیسی
    حضورتان در انجمن ادبی شعر پاک روشنی چشم دوستان است
    دعوت می کنم از صفحه هم اندیشی دیگری در هنر، کارگاه اول واقع در بخش چرخان آخرین مطالب سایت بازدید فرمایید
    http://sherepaak.com/219028/کارگاه-اول
    منتظر خواندن از قلم زیبای شما در صفحه کارگاه اول هستیم
    🍃🌸🍃

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا