🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشِ سرایش

(ثبت: 7119) آبان 25, 1397 

بسم الله الرحمن الرحیم                                                               

سروشِ سرایش ( سروده هایی در قالب نوینِ سروش)

جلگه، پربار،   پرطرفدار است             کوهپایه، پُر از چمنزار است

قله، تنها، غریب، بی یار است         خوش به حالش که آسمان دارد .

درباره ی اختلاس

شیر، آهو به کام می گیرد                جمعِ کفتار، کام می گیرد

لاشخور، التیام می گیرد                 و مقامات جامعه، جمع اند.

درباره ی شهید حججی و برخی دیگر از قهرمانان شهید

عکس خورشید، توی آب افتاد           اشک بر چهره ی کتاب افتاد

رستمِ کشور    از رکاب   افتاد            توی سلول،    توی قاب افتاد

می بَرَندَش به سوی حادثه ای.

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. درودها

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا