🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از افغانستان

(ثبت: 235197) دی 16, 1399 

#شعر_پیشرو
#شعر_سروش

باران که رسید ستاره می رسد
هوای شعر تر دوباره می رسد
آتش می نشیند شراره می رسد
عزیز دل بسان سنگ خاره می رسد
باید که احترام کنم

#قاسمیار – افغانستان
@
sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. 🌹🌹🌹

  2. درود بر شما
    و شاعر شعر
    زیباست🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا