🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از تاجیکستان – 3

(ثبت: 234124) آذر 14, 1399 

#Шеъри_сурӯш

#شعر_سروش در تاجیکستان

هجر را انتظار می داند، /
گرد ره را سوار می داند، /
جبر گل را هزار می داند، /
غنچه ی بوسه در لبم پژمرد..//

( #شهاب‌_الدین_شجاع)

Ҳаҷрро интизор медонад, /
Гарди раҳро савор медонад, /
Ҷабри гулро ҳазор медонад, /
Ғунчаи бӯса дар лабам пажмурд..//

( #Шаҳобуддини_Шуҷоъ)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. حسین شیرکوند

    آذر 14, 1399

    💐🌹💐🌹💐🌹💐

  2. 🌹سلام و درود 🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا