🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از جناب حامی شریبی

(ثبت: 249046) تیر 21, 1401 
سروشی از جناب حامی شریبی

 

من از چشم ترت میترسم
ازاین خون بال و پرت میترسم
ازاین آشفتگی سرت میترسم
کاش
زبان سرخ
دست
از سر سبز
بر میداشت

سروش
#حامی_شریبی

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا