🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی از جناب عندلیب

(ثبت: 243317) آذر 20, 1400 

سروشی از جناب سعید عندلیب

از شهر خود، این غریب را راندی

از خانه ی دل، حبیب را راندی

ای باغ گل! عندلیب را راندی

تنها شده ام‌‌‌؛ سرت سلامت باد!

شعر پیشرو
شعر سروش
سعید عندلیب (خراسان جنوبی- بیرجند)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. کبری محمدی

    آذر 20, 1400

    سلام
    انتظار داشتم روز تولدتان یک شعر تولدی، یک جشنی
    به هر حال تولدتان مبارک باشد🌺👏🌺👏🌺
    از خدای مهربان برای تان بهترین ها را در زمینه سلامتی، آرامش، شادی، موفقیت خواستارم
    🌹🌺🌹🌺🌹
    ضمنا عاشق کیک تولدم🎂

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 20, 1400

      سلام و درود و سپاس تان
      بسیار لطف فرموده اید.
      زنده و سرزنده باشید در پناه خدا 🌹🌹🌹🌷🌷🌷🌺🌺🌺🌸🌸🌸

  2. آذر 20, 1400

    سلام و درود

    میلادتان مبارک🌹🌹🌹

    در پناه خدا 🌿👏👏👏👏❤️🌿

    • محمدعلی رضاپور

      آذر 21, 1400

      سلام و درود و فراوان سپاس 🌹🌹🌹🌿💐💐💐💐❤️🌿🌸🌺

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا