🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی به نام به افتخار خودش

(ثبت: 220150) دی 20, 1398 

 

فارغ از حال روزگار خودش/

شعر گوید به افتخار خودش/

خوانَد از بوسه های یار خودش/

که ندارد به کار جامعه، کار.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. مينا امينی

    دی 20, 1398

    💐💐

  2. علی معصومی

    دی 20, 1398

    🌺🌸🌷🌸🌺🌸

  3. درود و سپاس تان🙏🙏🙏

  4. درود ها
    بسیار زیبا است
    پاینده باشید
    🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹

    • درودها و سپاس ها تقدیم تان🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا