🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروشی به نام سرمایه ی دلش

(ثبت: 220147) دی 13, 1398 

 

گرچه اموال آن چنانش نیست/

وان چنان پایه در جهانش نیست/

وز کسی نیز ارمغانش نیست/

صاحبِ گنجِ عاشقی ست دلش.//

(سروش، قالبی تازه و توانمند در شعر پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی و رباعی و سه گانی و
پلی ست میان شعر سنتی و نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

نظرها
  1. اگر می دانستم و می شد، سروده ای درباره ی شهید سردار سلیمانی
    به جای این شعر می آوردم.

  2. علی معصومی

    دی 13, 1398

    او سلیمانی از فتوّت بود
    قاسم مهر و لطف و قوت بود
    سمبل کشور محبت بود
    رفتنش شعله می کند بر پا
    ■■■
    صاحب خلق آسمانی بود
    شهرت و نام او جهانی بود
    مرد میدان هر مکانی بود
    مثل موجی که در دل دریا
    ■■■
    او شهید همیشه جاوید است
    خالق مهر و عشق و امید است
    مردی از چشمه سار توحید است
    کی فراموشتان شود یادش!
    ■■■

    • درود و سپاس
      بسیار نیک
      بخاطر سروش پیوسته ی زیبایی که تقدیم شهید سردار نموده اید

      🌹🌹🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا