🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری

(ثبت: 235350) دی 30, 1399 

تبری سروش
#شعر_سروش تبری(مازندرانی)

بیمِه خواهون و مبتِلا بَیمِه
bi:me xa:hu:no mobtela: baime

بوردی اَمّا تِه جا، جِدا نَیمِه
burdi: amma: te ja: jeda: naime

تِه سِراغِه بِجُز تِه جا، نَیمِه
te sera:qe bejoz te ja: naime

خو دِلِم تازِه مِن تِه جا، دَیمِه
xu: dele-m ta:ze men te ja: daime

دَیمِه دیمِه تِه ماتِتی دیمِه
daime di:me te ma:teti: di:m-e.

برگردان به فارسی

خواهان شده و مبتلا شده ام

رفتی اما از تو جدا نشده ام

سراغت را تنها از خودت
می گیرم

در خواب هم تازه با تو بوده ام

داشتم روی ماهت را، می دیدم.

#محمدعلی_رضاپور (#مهدی)
👇👇👇
@sherepishro

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند :

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (3):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا