🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 11

(ثبت: 240791) مرداد 13, 1400 

‍ ☘سروش تبری☘

وشکو بشکفته اُ بویئه وا/

جا بجا ره بدیئه باهار ما/

پیش بموئه بپرسی ئه ای وا/

چتی ویننی اُچتتی ئه دینا؟/

گپِّه نشنوسِّه اُ، بچیئه //

☘✍🖌#عیسی غفوری(شبره)✒️☘

برگردان فارسی
غنچه شکفت و باز شد
همه جا را بهار دید
پیش آمد از باد پرسید
این دنیا را چگونه و چطور میبینی
باد حرفش را نشنیده گرفت چید

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (2):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 13, 1400

    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا