🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 14

(ثبت: 241769) شهریور 25, 1400 

#سروش_تبری

مناذینگالِ سموار، قوری چینی
استکان اُ زیراُ قندون اُ سینی
را داری کمبه که شاید دگردی

وسِّه چش انتظاری

#عیسی_غفوری_شبره

من و سمــاور ذغالیو قوری چینی
استکات ونعلبکی وقندان و سینی
چشم انتظــاریم که ساید برگردی

چشم انتظاری بس است

‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‎‌‌‌‎‌‌‌‌‎‌‌‌‌‌‌‌‌‌Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    شهریور 25, 1400

    سلام
    بسیار زیباست
    قلم شان مانا
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

  2. محمدعلی رضاپور

    شهریور 28, 1400

    سلام و درود و سپاس فراوان 🌹🌷🌹🌷🌹🌿🌿🌿

  3. محمد توکلی

    مهر 1, 1400

    درود.
    زیبا بود🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا