🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 3

(ثبت: 240781) مرداد 4, 1400 

سروش تبری

اتی را دکفین بورین قورستون

بوینین خاشه همرا چی وَرِنِّه

وینِّی فرق نکنده شاه بوئه گدا

فقد اتتا قمیص شه تن دارنِّه

جغ درننه بِکِلی صندوخ* دله

☘✍🖌#عیسی غفوری✒️☘
(شبره)

کمی راه بیفتید بروید قبرستان
ببینید آنها که رفتن بهمراه چه چیز بردند
میبیند بین شاه و گدا فرقی نیست
فقط یک پارچه کفنی به تن دارند
از داخل قبر صدائی در نمی آید

بِکِلی صندوخ: کنایه از قبر

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

نظرها
  1. سلام بزرگوار

    دستمریزاد🌺👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا