🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش تبری – 6

(ثبت: 240784) مرداد 7, 1400 

🏝سروش تبری

ته نموئی مه دلِّه غَم بَیته
چِشِ حسری مه دیمِّه نَم بیته
دِلِ ارمون همه ره لَم بیته

ته گَمونِه که مِن ایُّوب موممه؟

🌾✍🖌#عیسی غفوری✒️🌾
(شبره)

Telegram.me/navayetabari
👆👆👆 join 👆👆👆

نیامدی دلم را غم گرفته
اشک چشمم صورتم را خیس کرد
آرزو دلم راحصاری از شاخه تمشک گرفته
توگمان میکنی من ایوب میمانم؟

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. محمدعلی رضاپور

    مرداد 7, 1400

    عشق یعنی علی، امام من است
    نام آن مرد عشق، نام من است
    این، کلام من و مرام من است
    عشق، مولا علی ست.

    سلام و درود
    عید سعید غدیر، خجسته باد! ❤️ 🙏

  2. طارق خراسانی

    مرداد 7, 1400

    سلام و درود

    عیدت سعید غدیر خم مبارک

    در پناه خدا 🌿🌹🌹🌹🌿

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا