🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش خوزستان

(ثبت: 240770) مرداد 2, 1400 

 

شعر تالاب ها! چه تشنه لبی!
مادر آب ها! چه تشنه لبی!
آه! خوزستان عشق!

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. کبری محمدی

    مرداد 2, 1400

    سلام
    زیباست
    سپاس
    🌹🌺🌹🌺🌹

    ان شا الله رحمت و برکت خداوند شامل حال عزیزان هموطن مان شود

    • محمدعلی رضاپور

      مرداد 2, 1400

      سلام و درود و سپاس
      ان شاء الله 🌹🌹🌹🌺🌺🌺

  2. مسعود آزادبخت

    مرداد 2, 1400

    سلام و احترام سروش سرای عزیز
    بسیار زیبا بود
    به امید بهروزی برای هموطنانمون
    🌹🌹🌹

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا