🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش “مادر” استاد شجاع(تاجیکستان)

(ثبت: 249127) تیر 22, 1401 
سروش “مادر” استاد شجاع(تاجیکستان)

تاجیکستان، شهاب الدین شجاع:

مادر من فرشته خصلت بود،/
پیکرش را حیا چو خلعت بود،/
مهربان بود و با محبت بود،/
بی بها ثروتی و دولت بود،/
از برم رفت و بی نوا گشتم.//

(شهاب‌الدین شجاع)

Модари ман фариштахислат буд,/
Пайкарашро ҳаё чу хилъат буд,/
Меҳрубон буду бомуҳаббат буд,/
Бебаҳо сарватеву давлат буд,/
Аз барам рафту бенаво гаштам.//

(Шаҳобуддини Шуҷоъ)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

نظرها
  1. طلعت خیاط پیشه

    تیر 22, 1401

    سلام و درود
    🌺🌺🌺🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا