🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش مِه

(ثبت: 263076) مرداد 29, 1402 
سروش مِه

 

بر روستای کوهی زیبا (،) سروش مه

حال عجیبی دارد این جا، جنب و جوش مه

دیدی زمین و آسمان، مصداق آغوش اند(؟)

دل می سپارم مثل کوهستان به دوش مه

حال عجیبی (…) دارد این جا عشق می بارد

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. معین حجت

    مرداد 29, 1402

    درود بر شما👏💐

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا