🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های… اراک_2

(ثبت: 261033) خرداد 29, 1402 
سروش های… اراک_2

آی شعر نگفته! یادت باد

آی شوق نهفته! بادت یاد

آی رؤیای خفته! یادت شاد

کاش مهمان خوان عشق شویم!

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

باعث افتخار خواهد بود

با تو تا کوچه ی غزل رفتن

دل سپردن به بوسه های نسیم

به لبان قرار(،) جان گفتن

آسودن

آشفتن

و در آغوش مهربان خفتن

تا نگاره ی مهر

و نگاهی دگر

تا همیشه

جاودان(،) عشق (!)

شعر پیشرو
شعر سروش

اراک. اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

به چمنزار های شاد، قسم

به دل پر امید باد، قسم

و به پاکیِ مهر

و به نور و به امتداد، قسم

زندگی، زیبا

زندگی، زیباتر است.

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش

اراک، اردیبهشت 1402
محمدعلی رضاپور (مهدی)

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (1):

کاربرانی که این شعر را خوانده اند (4):

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا