🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های انتظار(نغمه های ندبه) 4

(ثبت: 225482) اردیبهشت 26, 1399 

 

10-
“یَابنَ الآیات”، اِلتِفاتَش بود/

ذکرِ “طاها” و “مُحکَماتَ” ش بود/

“یَابنَ یاسین” و “ذاریاتَ” ش بود/

عشق او، “طور” و “عادیاتَ” ش بود/

شور و سرمستی و حیاتش بود/

وقتِ رفتن، ترانه داشت به چشم.//

11-
اشتیاقِ دقایق! عشق، تویی/

مقصدِ شوقِ قایق! عشق، تویی/

اَینَ صدرُ الخلائق؟ عشق، تویی/

اَ تَرانا؟//

12-
عاشقان! صحبت از نگار کنید/

هر چه دل هست، بی قرار کنید/

یاری ام در فراق یار کنید/

چشم ها را شراره بار کنید/

گریه ها، گریه ها، نثار کنید/

ساعَدَتها عینی علَی القَذی
(وزن لَخت پایانی: فاعلاتن مفعولُ فاعلن).//

( سلام علی آل یاسین؛

سروش، قالبی تازه و توانمند در سرایش پارسی و تا حدود زیادی جامع قالب های دوبیتی، رباعی و سه گانی و

پلی ست میان شعر سنتی و شعر نو)

 

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. سيدمحمد طباطبايي

    اردیبهشت 26, 1399

    طيب الله 🌹🌹🌹🌹🌹👏👏
    درود جناب رضا زاده عزيز
    التماس دعا

    • محمدعلی رضاپور

      اردیبهشت 26, 1399

      سلام و درود و سپاس
      سیدجان
      🌹🌹🌹🌹🌹💐🌿👍

  2. رسول رشیدی راد

    اردیبهشت 27, 1399

    🌹🌹🌹🌹

  3. علی سیاوشی

    خرداد 6, 1399

    وایضا بدیع و روحنواز🍀🍀🍀🍀🍀

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا