🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های تالاب نیلوفر_ 127 تا 129

(ثبت: 264009) شهریور 30, 1402 

سروش های تالاب گل نیلوفر
(سروش 127 تا سروش 129)

سروش 127

 

دل من مثل این هوا، ابری ست

دل تنگم مقیم بی صبری ست

آه! باران بی دل تالاب!

بر دل عاشقان، سروش بپاش!

 

سروش 128

کاش بودم پرنده ای آزاد

می زدم بال در هوایت شاد

می سپردم دل شکسته ی خود

به نگاه تو، می شدم آباد

وای بر عاشق زمینگیرت

 

سروش 129

این همه قور قور قورَ ت چیست؟(!)

آخر، این حال ناصبور ت چيست؟(!)

آی بی تاب آب در تالاب

موسم وصل، باز، دلتنگی؟ (!)

 

شعر پیشرو
شعر سروش

طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب گل نیلوفر
تابستان 1402
محمدعلی رضاپور(مهدی)

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. مینا .تمدن خواه

    شهریور 30, 1402

    درود بر شما
    🌹🌹🌹

  2. طارق خراسانی

    شهریور 30, 1402

    سروش های تو بوی بهشت را دارند

    . سلام و درود

    بسیار عالی ست لذت بردم

    در پناه خدا 🌱🌹👌👌👌👌👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      شهریور 30, 1402

      سلام و درود و عرض ادب و ارادت

      خداوند،یار و نگهدارتان

      ❤️🍃🌹🙏🙏🙏🙏🙏🌹🍃❤️

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا