🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های تالاب نیلوفر_ 130 و 131

(ثبت: 264079) مهر 1, 1402 

سروش های تالاب نیلوفر_ 130 و 131

 

سروش 130

آی دشتی که سبز پوشیدی!

شعر باران مست نوشیدی(!)

دل تنگی دارم

خاطر خوش بینی

باز، آغوش مهربانی تو….

 

سروش 131

آسمان، پاک، دشت باران، پاک

جمع نیلوفران، خرامان، پاک

خاطر جمع بی قراران، پاک

غصه ها پاک رفت از یادم

 

مکتب ادبی نورگرایی
شعر پیشرو
شعر سروش
سروش های تالاب نیلوفر

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب گل نیلوفر
تابستان 1402

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (2):

نظرها
  1. سلام عمو محمد علی عزیز
    شعر شما رو خوندم. چندبار خوندم که خوب بفهمم. خیلی عالی می نویسید. نوشتن شما را دوست دارم. 💐💐💐❤️

    • سلام و درود و سپاس
      من هم شما و شعرهایتان را دوست دارم 🌿💐💐💐❤️

  2. علی معصومی

    مهر 3, 1402

    ♡♡♡♡
    درودها بر شما
    💠💠💠💠
    💐👏👏👏👏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا