🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر _ 36

(ثبت: 252942) آذر 1, 1401 

سروش های تالاب نیلوفر آبی

سروش 36

 

شب(-) نرفته بله می آید او

آفتاب آمد و نیامد او

آخر ای بامرام! باید او…

باز هم بگذریم(؟! /! /.)

 

تابستان 1401،
طَرَبستان، بابلعشق،
تالاب نیلوفر آبی،

محمدعلی رضاپور (مهدی)

شعر سروش:
گونه ای کوتاه از شعر پیشرو (آمیخته ای از شعر سنتی و شعر نو) با پایانی متفاوت و برجسته.

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (3):

نظرها
  1. جواد مهدی پور

    آذر 1, 1401

    باید آیینه دید و کرد گذر

    هر چه بینی ، کند به قلب اثر

    زندگی ، تلخکامی است و شکر

    گذر از خوان هفتم ست اینجا

    🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿🌿

    درود بر شما استاد رضاپور گرانقدر

    از آثار قشنگتان بهره می برم

    زیبا ست

    بازم لذت بردم

    زنده باشید به مهر

    💐🍃🙏🙏🙏👏👏👏❤️🌹❤️

    • به به! سلام و درود و ارادت
      و سپاس ویژه از سروش زیبایتان
      🌿🌿🌿🌿💐🌿🌿🌿🌿💐🌿🌿🌿🌿

      🌿💐🍃🌹🌹🌹🌷🌷🌷❤️🌹❤️🌿

  2. محمد حسنی

    آذر 1, 1401

    درود🌹
    بازم زیبا و گوارا بود
    موفق باشید
    ضمنا تقدیمی:

    روزی، تو هم خواهی خورد از این مِی

    رازی، تو هم خواهی خواند از این پِی

    که بیمه تو
    و نگه دار تو

    نیمه ی خالی، پیمانه است

    • درودها و سپاس ها جناب حسنی عزیز
      و سپاس ویژه از لطف خاصی که فرموده اید.

  3. زهرا آهن

    آذر 1, 1401

    درود بر شما
    شاعرانگی‌تان پایدار🌺🌸🌺

  4. فریبا نوری

    آذر 1, 1401

    بله بگذریم …

    درود جناب رضاپور گرانقدر

    🌷🌷🌷🌷🌷

    • درود و سپاس تان سرکار خانم نوری گرانقدر
      🌷🌷🌷🌷🌷🌷

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا