🍃🌷🍃به پایگاه ادبی شعر پاک خوش آمدید 🍃🌷🍃

 سروش های دریاچه ی نیلوفر_ 105

(ثبت: 255587) بهمن 13, 1401 

سروش های دریاچه ی نیلوفر آبی

سروش 105

 

در هوای تمشک هم باشی

می خراشی

چشم و دل: دست و خار و نقّاشی

سرخ همچون تمشک های تشی

خواستن، بی هزینه خواسته ای(؟!)

 

طَرَبستان، بابلعشق
تالاب نیلوفر آبی
تابستان 1401

شعر پیشرو
شعر سروش
محمدعلی رضاپور

 

 

 

کاربرانی که این شعر را پسندیده اند (4):

نظرها
  1. طارق خراسانی

    بهمن 13, 1401

    سلام و درود

    بسیار زیباست

    در پناه خدا 🌱👏👏👏👌🌹🌱

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 13, 1401

      سلام و درود و سپاس و ارادت،
      خداوند، یار و نگهدارتان 🙏🍃🌷🌷🌷🌷🌹🍃🙏

  2. مسعود مدهوش

    بهمن 13, 1401

    درودتان استاد رضاپور گرامی و ارجمند🌿☘️🍂🌹

    • محمدعلی رضاپور

      بهمن 13, 1401

      درود و سپاس تان جناب دکتر مدهوش گرانقدر 🌿🍃🌺🌹🙏

بستن فرم


سلام و درود
بسیار زیباست
سپاس از حضورتان
لذت بردم
شادکام باشید
در پناه خدا